School menu weekly

Elementary School is truly an extraordinary place of learning. Our talented staff provides each student with a rigorous standards.

The homelike quality of our school contributes to a relaxed, focused experience for the child. Our indoor classroom activities are placed on open shelves for selection as interest and readiness inspires the child. Our outdoor environment offers a beautiful developed playground with manipulatives, tricycles, pets, and gardens.

JHV feierte 40+1 Jubiläum

Am 1. Juli 2022 feierte der JHV im Gutshaus Steglitz sein 40. Jubiläum – mit einer coronabedingten Verspätung von einem Jahr.

Helping Hands: Ukraine-Lots:innen in Berlin

Seit September 2022 bietet unser Jugendhilfe Verein „Helping Hands“. In diesem Projekt beraten und begleiten wir vor dem Krieg geflüchtete

Große Sachspendenaktion für Erdbebenopfer

Lasst uns den Opfern der Erdbebenkatastrophe in der Türkei und in Syrien helfen – mit Sachspenden wie z.B. Decken und